دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX430
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TX430

عمر لامپ: 10000ساعت در حالت عادی

وضوح تصویر: 768*1024 پیکسل

شدت روشنایی: 3800 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 16,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای مصارف آموزشی و اداری دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و دارای طول عمر بالا هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX430 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ویدئو پروژکتور توانایی بالایی در نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت دارد و از این جهت برای استفاده در کلاس های درس و جلسات اداری و درون سازمانی می توان بر روی آن حساب کرد.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-TX430

  • نسبت کنتراست بسیار مناسب

با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-TX430 دارای نسبت کنتراست 16000:1 است، می توان از میزان خوانایی فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینتِ به نمایش درآمده با آن اطمینان کامل داشت. همچنین این ویدئو پروژکتور پاناسونیک در نمایش سایه روشن های موجود در تصاویر قابلیت بالایی دارد و انتظارات شما را به خوبی در این مورد برآورده می سازد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-TX430

  • ارائه تصاویری با میزان شفافیت مطلوب

با استفاده از ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 نیازی به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها برای تاریک کردن اتاق ندارید و می توانید در محیط های دارای روشنایی معمولی، از تصاویری شفاف و واضح بهره مند شوید. شدت روشنایی این ویدئو پروژکتور برابر با 3800 لومن است و به همین دلیل بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از آن در کلاس درس یا اتاق جلسه محل کار خود استفاده نمایید.

ارائه تصاویری با میزان شفافیت مطلوب

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 مجهز بودن آن به فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر و رزولوشن 1024 * 768 پیکسلی آن است که باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با آن از رنگ هایی شاداب و کیفیتی قابل قبول برخوردار باشند. این میزان رزولوشن یا وضوح تصویر ویدئو پروژکتور برای مصارف اداری و آموزشی مناسب است، اما اگر به دنبال کیفیت بالاتری در نمایش تصاویر هستید، می توانید سایر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک با رزولوشن بالاتر را از شرکت ایده برتر تهیه نمایید.

  • مجهز به لامپی با طول عمر عالی!

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز دیتا پروژکتور Panasonic PT-TX430 با سایر ویدئو پروژکتورهای اداری شده، مجهز بودن آن به لامپی با طول عمر فوق العاده است! لامپ به کار رفته در این ویدئو پروژکتور از نوع 230 واتی است و در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 10000 ساعت و در حالت استفاده از ویدئو پروژکتور در حالت اکو (اقتصادی) تا 20000 ساعت عمر خواهد کرد! با توجه به عمر لامپ ویدئو پروژکتور، نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 نخواهید داشت و برای مدتی طولانی می توانید از آن با خیالی راحت استفاده کنید!

مجهز به لامپی با طول عمر عالی!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX430

  • یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه!

از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 باید به توانایی آن در نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا این ویدئو پروژکتور برای استفاده در مکان های کوچک و فضاهای محدود کاملاً مناسب باشد و همچنین رفت و آمد حاضران باعث ایجاد اختلال در نمایش تصاویر نشود. به طور کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 100 اینچ است که برای این منظور تنها کافیست فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش در حدود 45 تا 94 سانتی متر باشد.

یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه!

  • امکان تصحیح زاویه تصویر

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-TX430 از امکان تصحیح زاویه تصویر تا 15 درجه عمودی (به صورت اتوماتیک و دستی) و 15 درجه افقی (به صورت دستی) برخوردار است و کار شما را برای تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش بسیار آسان می کند. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 هم به صورت نصب شده بر روی سقف قابل استفاده می باشد و هم می توان آن را بر روی میز یا زمین قرار داد. باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت هایی مانند زوم و جابجایی لنز نیست.

امکان تصحیح زاویه تصویر

  • قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف

اتصال دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 به دستگاه هایی مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه های پخش ویدئو و... از طریق کابل و پورت های تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می شود. این ویدئو پروژکتور به پورت HDMI، دو ورودی کامپیوتر، یک خروجی مانیتور، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا، سریال، USB A و USB B برخوردار بوده و به آسانی به دستگاه های دیگر متصل می شود. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 دارای پورت LAN نیز هست و این امکان را به شما می دهد تا از آن در قالب شبکه های کابلی استفاده کنید. در این حالت می توان از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به ویدئو پروژکتور دسترسی داشت.

قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX430 دارای امکانات متعددی است و نیازهای شما در مصارف اداری و آموزشی را به خوبی برطرف می کند. این ویدئو پروژکتور تصاویری با کیفیت و وضوحی مناسب به شما ارائه می دهد و کاملاً برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی می توان روی آن حساب کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX430

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی و نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TX430 را دریافت نمایید. همچنین اگر در انتخاب دیتا ویدئو پروژکتور مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TX430





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 21 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی